Mergi la continut
MIT MOTORS INT

Sistem de încărcare wireless dezvoltat pentru Kia SOUL EV


- Sistemul wireless, viitorul fără cabluri de încărcare al vehiculelor electrice  
- Un proiect implementat în trei ani, care a progresat de la stadiul de dezvoltare la performanța din lumea reală
- Sistemul poate încărca wireless automobilele cu o eficiență de până la 85%


SUPERIOR Twp., MI, 10 Aprilie 2018 - Centru tehnic Hyundai-Kia din America (HATCI) împreună cu Mojo Mobility Inc. au făcut un pas important pentru viitorul vehiculelor electrice, prin încheierea cu success a unui proiect de trei ani de dezvoltare a unui sistem wireless de încărcare rapidă. Flota de test a fost formată din automobile Kia Soul EV. Proiectul, realizat în colaborare cu Biroul pentru Eficiența și Regenerarea Energiei din cadrul Departamentului de Energie al SUA, deschide drumul pentru viitorul vehiculelor electrice, un viitor în care încărcarea prin conectare la priză nu mai este necesară.



Centrul tehnic Hyundai-Kia din America (HATCI) și Mojo, companie ce dezvoltă tehnologia wireless, au lucrat împreună pentru a dezvolta un sistem compact de încărcare wireless care este capabil de a transfera mai mult de 10 kW către vehicul, pentru a încărca rapid bateria, reușind în același timp o eficiență a încărcării de la rețea de 85%. Sistemul a fost instalat pe cinci autovehicule Soul EV și testat în condiții reale pentru fiabilitate, siguranță și performanță.



Sistemul utilizează un câmp electromagnetic pentru a transfera energia între două bobine - un emițător pe pământ și un receptor situat în partea de jos a vehiculului. Șoferul trebuie doar să parcheze mașina deasupra emițătorului pentru începe încărcarea și apoi energia este transferată printr-un cuplaj de inducție către un dispozitiv electric, care folosește această energie pentru a încărca bateria vehiculului electric. Sistemul este atât de eficient încât permite ca emițătorul și receptorul să nu fie aliniate perfect, pentru a ușura astfel utlilizarea zi de zi de către proprietarii autovehiculelor.

„Suntem foarte încântați de succesul și eficiența sistemului”, a declarat William Freels, președintele HATCI. „Ne-am propus să dezvoltăm tehnologia de încărcare wireless cu aplicare reală în viața de zi cu zi, pentru a fi  ușor de folosit de către consumatori. Acum, cu această flotă de autovehicule Soul EV cu încărcare wireless, putem vedea cu ușurință viitorul vehiculelor electrice care vor fi încărcate fără a mai avea nevoie de conectare la priză."

În acest moment nu există un plan pentru a oferi sistemul de încărcare wireless pentru vehiculele de producție oferite consumatorilor; totuși, succesul acestui proiect sugerează dezvoltarea unor sisteme similare care sunt posibile pe viitoarele autovehicule electrice Kia.

 


 

Despre Kia Romauto
Kia Romauto (www.kia.ro) este distribuitorul oficial al autovehiculelor produse de Kia Motors Corporation în România, din anul 2004. Activitatea sa este concentrată pe vânzarea, prin intermediul rețelei naționale de dealeri, a autoturismelor, pieselor și accesoriilor originale Kia. Compania distribuie în Romania direct și prin intermediul rețelei de dealeri, toată gama de autoturisme Kia.


Despre Kia Motors Europe
Kia Motors Europe este divizia de vânzări, marketing și service a Kia Motors Corporation. Având sediul central în Frankfurt, Germania, acoperă 30 de piețe de comercializare din Europa.

Despre Kia Motors Corporation
Kia Motors Corporation (www.kia.com) - un producător auto de clasă mondială a fost fondată în 1944 fiind cel mai vechi producător de vehicule cu motor din Coreea. Cele peste 3 milioane de autoturisme Kia sunt produse anual în 14 fabrici de producție și asamblare din cinci țări și sunt comercializate printr-o rețea de distribuitori și dealeri ce acoperă aproximativ 180 de țări. Astăzi, Kia are peste 51,000 de angajați la nivel mondial și venituri anuale de peste 45 miliarde USD. Este sponsorul principal al turneului de tenis Australian Open și partenerul auto oficial al FIFA - organismul de conducere al FIFA World Cup™. Sloganul brand-ului Kia Motors Corporation - "The Power to Surprise” (Puterea de a surprinde) - reprezintă angajamentul global al companiei de a surprinde prin experiențe incitante ce depășesc orice așteptare.


Pentru mai multe informații despre Kia Motors și produsele noastre, vă rugăm să vizitați Centrul nostru media global, disponibil la www.kianewscenter.com.